where books take me

where books take me

Tuesday, April 26, 2011

.bersantai.




sangat suke mnonton gelagat inche sorang ni..
comeyl dan sangatla lekkluu...
:DD


name dberi matluthfi..
tryla follow kt youtube

bezst3!


duduk rumah

.jadi anak dara mithali.

bile bosan,

.novel n books.
.youtube.
.mysoju.
 .blogstalking.
.fbstalking.
 .deviantart.
.writing.
 .reading.
.more reading.




next month baru start keje as my bro will send the car back..
ill be able to drive on my own..

*wink2


my friends are applying kt JPN, primary school teacher,
nak jugakla!
interesting lagi dari jadi cashier or promoter.
kan!



:D


nanti diorang panggil 'cikgu'..


huhu


heebee boleyh ke jadi cikgu?
boleyh insyaAllah...

.suke.



heebee awaits for her new adventure in her newest chapter of her life ^_^
 

Thursday, April 21, 2011

again...

i hate goodbyes....


berpisah lagi dengan hamba Allah hamba Allah yg sangat baik dn comel2...
sahabat2 yg sntiase disisi...



ades.
camne nk hadapi...
baru sampai rumah da tringat kt dak kecik, nina, yg slalu 
mengadu : "kak kinaa...malas nak mandi...." atau
"kak kinaa....lapar...."....




nadiah saari and ct nadzirah pulak,
ades.
tak tau kalau lepas ni akan jumpe kawan macam kamu2 lagi..



sape nak dengar saye merepek....
sape nak cakap kat saye yg saye kene kuat....
sape yg nak suruh saye jd berani....??

(??)




hurmmm...
adat pertemuan...
tapi tak sanggup nk bpisah dengan ned n ben...




kamu....





<3




im missing you two







Thursday, April 14, 2011

moshi moshi!!

jumpe lagi!




harini habes dh paper bio, maths n eng...
tinggal lagi paper chemy..
tape,
harini kte lekluu,
esok smbung stadi,
heebee nk rest hrni,
terhuyung hayang ta ckup tido..


exam,
alhamdulillah..



maths paper 2 mmg soalan maut..
seminggu pulun, tapi rase cm ta stadi kot.....
ades..


tape,
heebee redha,
heebee da buat yg tbekk..
.tawakal.




harini mood happy..
ta tau knape,
tapi alhamdulillah rase happy je..



counting days nk tggalkn KMpp..



=(




heebee,
kuatkan hati!
insyaAllah,
kite akan jmpe dgn mereka2 lagi...
insyaAllah k..



lastly,
Mungkin Tuhan sengaja mahu kita berjumpa dengan orang yang salah
sebelum menemui insan yang betul supaya apabila kita akhirnya menemui
insan yang betul, kita akan tahu bagaimana untuk bersyukur dengan
nikmat pemberian dan hikmah di sebalik pemberian tersebut.
 
 heebee says hwaiting!
 
 
heebee is missing someone's presence..